piątek, 11 kwietnia 2008

Projekty Łazienek

Prawdopodobnie projekty łazienek i projekty kuchni to dwa największe wyzwania jakie czekają wszystkich, którzy urządzają mieszkanie? Dla mnie to było wyzwanie.

Urządzam łazienkę, ale od czego zacząć?

Jakiś czas temu, zadałam sobie to pytanie. Nie miałam pojęcia co najpierw powinnam zrobić. Czy kupić płytki i inne akcesoria do łazienki, czy zamówić fachowca? Ile pieniędzy powinnam przeznaczyć na łazienkę? Gdzie kupić wyposażenie? .

Tych pytań miałam setki. Kupowałam gazety wnętrzniarskie, oglądałam programy w TV o urządzaniu łazienek, przeglądałam internet w nadziei, że znajdę projekty łazienek, które mnie zainspirują, Miałam nadzieję, że zaczerpnę z każdego projektu trochę pomysłów, dostosuję je do swoich potrzeb i dzięki temu uda mi się stworzyć piękną i oryginalną łazienkę.

Na tym blogu chciałam podzielić się moim doświadczeniem w urządzaniu łazienki z tymi wszystkimi, których czeka urządzanie lub remont łazienki. Napiszę też mnóstwo przydatnych informacji od czego zacząć, gdzie i jakie produkty kupować, na co zwracać uwagę w sklepie oraz jak zatrudnić projektanta, który stworzy projekt łazienki.

Jeśli nie znalazłeś tutaj informacji, których szukasz o projektowaniu łazienki, proszę skontaktuj się ze mną.

Pozdrawiam serdecznie

AL

Brak komentarzy: